Szállítási információk

GLS-150 Szállítási információk

Házhoz szállítás díja futárszolgálattal: 950 Ft

PostaPont-Mol-150 Szállítási információk

Szállítás PostaPontra vagy Mol kútra: 950 Ft

Foxpost-150 Szállítási információk

Szállítás Foxpost csomagautomatába: 650 Ft

Ami a legfontosabb számodra, hogy mindössze 7500 Ft-ot elérő vásárlás esetén DíJMENTESEN szállítjuk a csomagod, bármelyik szállítási módot választod.

További fontos információk

Ha a GLS futárszolgálatot választod, Magyarország egész területén gyorsan, kényelmesen házhoz vagy akár a munkahelyedre szállítjuk a rendelésed munkanapokon (hétfőtől péntekig) 8:00 és 17:00 óra között.

Mikor érkezik a futár?

Email és SMS értesítést kapsz a kiszállítás napjának reggelén. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát, a várható kiszállítást 3 órás időablakban meghatározva, illetve az utánvét összegét, ha ezt a fizetési módot választottad.

Hogyan tudok fizetni?

 – Online bankkártyás fizetés: válaszd az egyszerű, biztonságos és díjmentes bankkártyás fizetési lehetőséget. A webshopban a pénztár oldalon tudod megtenni, ahol elfogadunk Mastercard, Maestro, Visa és AmericanExpress kártyát is.

 – Utánvétes fizetés: ha ezt a fizetési módot választod, a megrendelésed feldolgozását követően a csomagod átadjuk a futárszolgálatnak és a csomagod átvételekor kell a futárnak fizetni, amit készpénzben vagy bankkártyával is megtehetsz.

 – Előre utalás: ebben az esetben a megrendelésed visszaigazolását követően annyit kell tenned, hogy a visszaigazoló e-mailben megadott bankszámlaszámra elutalod a vételár teljes összegét és a megjegyzés rovatban megadod a rendelésnél is megadott teljes neved. Ez azért fontos, mert csak így tudjuk azonosítani a megrendelésed a pénz beérkezése után! Előre utalás esetében 2-3 banki munkanappal kell számolnod. A csomagodat a pénz megérkezése után azonnal útnak indítjuk a választott szállítási móddal. Az alábbi banki adatokra lesz szükséged az utaláshoz:

Bank neve: OTP Bank
Kedvezményezett: Fazekas-Forgács Zsófia EV.
Bankszámla: 11773384-01411166

Hogyan kaphatok információt a csomagommal kapcsolatban?

Az emailben és sms-ben megkapott csomagszámoddal azonnali és pontos információt kapsz ezen a linken, vagy hívd a GLS Futárszolgálat központi ügyfélszolgálatát ezen a telefonszámon: 06-1-802-02-65

Ebben az esetben nem házhoz szállítjuk a csomagod, hanem országszerte 3000 átvételi ponton biztosítjuk a kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy neked kényelmes.

Válaszd ki könnyedén térképről vagy cím alapján a hozzád legközelebb eső Postát, MOL kutat vagy Coop üzletet, és csomag 1, maximum 2 napon belül megérkezik.

Hogyan tudok fizetni?

feltöltés alatt

Mikor érkezik meg a csomagom a PostaPontra vagy a MOL kútra?

Az utalás beérkezése után indul a csomag a PostaPontra, amit leghamarabb másnap 14 óra után tudsz átvenni. A csomagodat végig tudod követni a posta nyomkövető rendszerén. A ragszámot a megrendelésed postázása után elküldjük e-mailben. A postapontra történő szállításkor ne számíts gyors kiszállításra, itt az átfutási idő akár 2 munkanap is lehet.

Az utalásokat minden munkanapon reggel 9:00 kor és 14:00-kor ellenőrizzük. Tapasztalataink alapján, ha banki nyitvatartási időn belül indul az utalás, akkor az minimum 1 munkanap alatt megérkezik a számlánkra.

Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés ellenértéke azonnal látszik a számlánkon. Ha 14 óra után történik, akkor nem garantáljuk, hogy már másnap megérkezik a csomagod, de legfeljebb 2 munkanapon belül igen.

Meddig tudom átvenni a PostaPontra vagy MOL kútra érkezett csomagom?

Ha csomagodat PostaPontra vagy MOL kútra kérted, akkor a csomag érkezésének értesítésétől számított 5 munkanapod van, hogy átvedd személyesen a csomagodat. Ezt követően a Magyar Posta a csomagod visszaszállításra kerül.

Amennyiben a Foxpost Csomagautomatába történő kézbesítést választod, nem csak nagyon kedvező lesz a szállítási díjad, de nagyon egyszerűen és rugalmasan veheted át a csomagodat.

Hogyan kapom meg a csomagom?

(rövid videós összefoglalóhoz kattints ide)

 – a pénztár oldalon válaszd a Foxpost Csomagautomata lehetőséget, majd válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát a térképről vagy a listából.

– Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítünk. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját. Fontos: őrizd meg a kapott SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

– Látogass el az automatához, add meg a kódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is.

– Ha még nem fizettél, mert utánvétes a csomagod, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat (sajnos készpénzes fizetésre itt nincs lehetőséged).

Hogyan tudok fizetni?

 – Online bankkártyás fizetés: válaszd az egyszerű, biztonságos és díjmentes bankkártyás fizetési lehetőséget. Ezt a webshopban a pénztár oldalon tudod megtenni, ahol elfogadunk Mastercard, Maestro, Visa és AmericanExpress kártyát is.

 – Utánvétes fizetés: ha ezt a fizetési módot választod, a megrendelésed feldolgozását követően a csomagod a kiválasztott csomagautomatába küldjük, ahol CSAK bankkártyával tudsz majd fizetni.

 – Előre utalás: ebben az esetben a megrendelésed visszaigazolását követően annyit kell tenned, hogy a visszaigazoló e-mailben megadott bankszámlaszámra elutalod a vételár teljes összegét és a megjegyzés rovatban megadod a rendelésnél is megadott teljes neved. Ez azért fontos, mert csak így tudjuk azonosítani a megrendelésed a pénz beérkezése után! Előre utalás esetében 2-3 banki munkanappal kell számolnod. A csomagodat a pénz megérkezése után azonnal útnak indítjuk a csomagautomatába.

Az alábbi banki adatokra lesz szükséged az utaláshoz:

Bank neve: OTP Bank
Kedvezményezett: Fazekas-Forgács Zsófia EV.
Bankszámla: 11773384-01411166

Más is átveheti helyettem a csomagom?

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. 

Hány napig vehető át a csomag?

Miután a csomagot behelyeztük az automatába, 3 nap áll a rendelkezésedre, hogy átvedd azt. Ezt követően a csomagod visszaküldésre kerül.

Adott napon hány óráig vehetem át a csomagom?

Ez attól függ, hogy melyik csomagautomatába kérted a csomagot. A nyitvatartási időkről az adott helyszín honlapját felkeresve tudsz a leggyorsabban és legegyszerűbben tájékozódni.

Mit tegyek, ha az automata, amit igénybe szeretnék venni, nem működik?

Ebben az esetben hívd fel a Foxpost ügyfélszolgálatát, ahol bővebb tájékoztatást tudnak adni. 
Foxpost ügyfélszolgálat telefonszáma: 06-1-999-0-369

Hogyan kaphatok információt a csomagommal kapcsolatban?

Az emailben és sms-ben megkapott csomagszámoddal azonnali és pontos információt kapsz arról, hogy éppen hol jár a csomagod: Foxpost csomagkövetés